Motor toer door Polen - Slowakije - Roemenie - Servie - Oostenrijk en terg naar huis

5 augustus 2018 - Nieuw-Beijerland, Nederland

Roemenie 25 augustus 2018:

Deze motor vakantie die ik samen met John ga doen. Hier gaan we op zondag 25 augustus aan beginnen. Wil is wel degene die ons de kans geeft om deze motor reis mogelijk te maken. Dit keer hebben we besloten om als verst gelegen doel de Transfaragasan bergweg in Roemenie. We gaan naar Dresden om deze stad eens te bekijken. We hebben hier een hotel gelegen in de Altstad. De volgende dag naar Auswitsch en we slapen in de mooie Poolse stad Krakau. Vandaar naar Zakopane - Slowakije in en naar Roemenie voor de Transfăgărășan bergweg. Vandaar zuidelijk langs wat stuw meren en via Servie in en via mooie binnenwegen naar Belgrado. Vanuit Belgraddo blijven we een groot gedeelte langs de Donau rijden en bij Oostenrijk naar de plaats Hermagor. Via het Hoog Tauern gebergte naar de Gerlos pass naar Krimml. Dan waarschijnlijk naar Innsbruck. Vandaar is het nog niet helemaal zeker hoe we terug naar huis gaan rijden.