Op naar de Franse Alpen en Italie 2020 - 4 september 2020

5 september 2020 - Nieuw-Beijerland, Nederland

Vrijdag 4 september 2020; home sweet home

Vandaag was dan de dag van No Return. De laatste dag van onze geslaagde motor vakantie dit jaar. We waren vroeg wakker en zaten om 07:30 aan een zeer groot ontbijt buffet waar werkelijk alles lag en was. Dit was een ontbijt waar je eigenlijk een uurtje of twee voor moet nemen als je een idee wilde hebben hoe alles smaakte. We hielden het maar bij een kop koffie en een bruine boterham met een eitje en paar gestreken plakje bacon. Daarna terug naar onze kamer 314. Andere kleertje aan en met de lift naar de garage waar onze motors stonden.we naar de lift die ons naar de parkeer garage bracht waar onze motoren haast bij de lift stonden.  De koffers gevuld met de motor tassen de GPS op de houder en Zeehoeveweg 19 Oostvoorne als bestemming ingevoerd. Vandaag snelwegen en korte route als optie gekozen. Nadat we motoren startte en weg reden was het wel een klein probleem om de weg naar buiten te vinden. We moesten het grote hek door middel van een gesprekje aan een soort van pal naar boven krijgen. Een klein kwartiertje later zaten we op de snelweg en vlogen de kilometers onder onze wielen door. We stopte om 10:30 hadden toen al 150km weg van de 530km die dag. Een klein uurtje later moesten we brandstof hebben en we moesten toen nog 295km. De borden Venlo kwamen hierna als bewegwijzering dus we kwamen dichter bij klompen land. Om 12:15 reden we Nederland en jawel kwam de eerste regenbui in deze vakantie naar beneden. Bij het eerste de beste benzine tank gestopt voor een snelle snack. Ik nam een broodje Frikandel en John broodje kroket. en nog even staan praten met mensen die buiten terrassen bouwen. Daarna weer op de motor om het laatste stuk met af en toe een verfrissend buitje af te leggen. Om half drie reden we bij John zijn pad op en kwam oma  / Wil ons tegemoet. We waren weer thuis van deze zeer geslaagde en mooie motor vakantie. Oma had gebak gehaald en ik moet toch even melden dat Niels uit eigen beweging een bos mooie bloemen voor Wil had gehaald en haar via dit gebaar blijk gaf voor Wil’s goede zorgen in de vakantie. Ik en John waren een beetje onder de indruk van dit gebaar van Niels, met z’n allen de slagroom Tompoesen gegeten om vijf uur met z’n allen gegeten. Zoals al aangegeven gekookte aardappelen met Andijvie en appelmoes. Wij reden daar om 18:30 weg.

Wij hebben totaal 3887km gereden.

Conclusie:

1) Fantastisch motor weer gehad alle 12 dagen.

2) We hebben ons het goede eten laten smaken

3) Weinig last gehad van de Corona problemen

4) Ons strikt gehouden aan ……………

John via deze weg, nog bedankt voor je zorgen om mij, dragen van motor tassen - koffers etc

Dit was het weer, wordt vervolgd over een jaar

1. Nico en Marijke:
    5 september 2020
    Was weer leuk om jullie te volgen! Mooi verhaal! Prettig weekend ook voor Wil!
  2. Leen en John Kerkmans:
    5 september 2020
    En inmiddels op fiets naar Schiedam waar ik nu bij mijn kleinzoon naar voetballen sta tw kijken. Wil is met mij mee gefietst en zit bij haar zus op visite.
  3. PWM Snepvangers:
    5 september 2020
    Gelukkig allemaal weer veilig thuis en weer een ervaring rijker Gr. peter en Ans
  4. Leen en John Kerkmans:
  5. Frans van der have:
    5 september 2020
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en vele ervaringen rijker zijn , en het waren zeker leuke reis verhalen en mooie foto's.
    Ik had me inderdaad vergist met het gebak maar ik denk dat je vrouw de foto's van alle gebak en ijs die jullie onderweg genuttigd hebben niet allemaal gezien had.
  6. Leen en John Kerkmans:
    5 september 2020
    Vanaf vandaag zaterdag weer onder strikte regels. Gebak is nu uit de boze. Wijn wordt water. En ontbijt wordt knackebrod. Al met al een stapje terug. Komt goed. Gr., Opa Kerkmans
  7. Miranda Heeck den Boer:
    6 september 2020
    Wat een mooie reis hebben jullie gemaakt. Ik heb met veel plezier je verhalen gelezen. En heel lief van Niels! 🌈😘