Een rustdag bij Hannie en Alberto: 5 sterren hotel inclusief alles

20 juni 2021 - Candás, Spanje

Zondag 20 juni 2021: ***** 5 sterren Verblijf plaats

We hadden heerlijk geslapen in ons vijf sterren verblijf Hannie en Alberto. Om acht uur ging deze dag beginnen. Toen ik de slaapkamer deur open deed in mijn mooiste pyjama broek met een prachtig? mooie shirt. En John natuurlijk op zijn paas best de mooie keuken van Hannie in liep. Stond Hannie in de keuken al de voor bereidingen te doen voor ons ochtend eten. Eerst een paar bakken koffie naar binnen gegooid en daarna aan het ontbijt. Een te grote ochtend maaltijd maar het smaakte geweldig. Nog even zitten napraten en toen ik de badkamer in om me te scheren en de andere noodzakelijke schoonmaak aangelegenheden. Na deze grote beurt incl. tanden poetsen. Was deze jongen voor vandaag gesteld. Ik heb toen even een filmpje met de Drone gemaakt en wat foto’s van boven van hun mooie huis. Om rond half één gingen we met Hannie en Alberto mee die ons de mooie bezienswaardigheden van deze schitterende omgeving gingen laten zien. We reden naar een mooie uitzichten punten waarvan Cabo Penas. Mooie rotsen en daar boven bij een barretje wat zitten drinken. Wij wilden dit betalen maar dat werd niet goed gevonden. Daarna naar een leuk apart Spaanse eetgelegenheid Het Station. We zaten buiten onder overkaping (gelukkig) want het begon heel erg te regenen. De keuze lieten wij aan Hannie en Alberto wat we hier zouden gaan eten. Voor mij en Alberto werd Merluza Con Marisco en Hannie en John gingen voor een vlees gerecht die ze zelf op een een soort van pannetje moesten bakken wat Carne A La Piedra?  Wij zagen die twee aan de overkant van de tafel lekker kokkerellen terwijl wij lekker zaten te smullen van ons vis gerecht. Het was allemaal erg smakelijk. In het midden stond een grote salade en op een apart schaaltje een soort van vis mousse Cabracho. Alles lekker lekker lekker en met volle buiken waren wij gesteld.Helaas mochten we ook niet betalen. Wat een gastheer en gast vrouw hadden wij toch aan hun, geweldig. Na de maaltijd terug naar hun onderkomen. Waar we met behulp van Alberto en Hannie de volgende dag route een beetje hebben zitten aanpassen. Omdat hun natuurlijk wisten waar we naar toen zouden moeten gaan. De route hebben we ter plaatsen zitten aanpassen en in de navigatie gezet. Zodat we morgen de mooiste bezienswaardigheden van Picos Europe konden gaan zien. Het is een lange toer dus die moeten we in tweeën gaan hakken. Als ik dit zit te tikken regent het maar we hebben wel de hoop dat het morgen wat beter gaat worden. Het is nu acht uur in de avond. Morgen wordt het verhaal weer vervolgd.

1. Miranda Heeck den Boer:
    20 juni 2021
    Prachtig daar zeg! Wat leuk dat jullie daar een dagje zijn geweest.
  2. HanniecDuque:
    21 juni 2021
    Leen en John zijn weer onderweg, het was ons een waar genoegen om jullie een paar daagjes hier te hebben. Nu is het heel erg stil hier 😔!!
    Goede reis verder en voorzichtig!!
  3. Frans van der have:
    21 juni 2021
    Wat een super ontvangst hebben jullie gekregen van Alberto en Hanny , dit zullen jullie nog lang in het geheugen houden .
    Ik begrijp dat jullie nu weer op weg zijn naar de Picos de Europe , wij hebben het daar als prachtig ervaren , we hadden daar een prachtige slaapplaats aan de voet van de berg , zijn er met de kabelbaan naar boven gegaan en hebben daar een prachtige wandeling gemaakt , ik zeg altijd , daar wil ik nog een keer naar terug !!....Hoop dat jullie er net zo van genieten als wij toendertijd .
    Frans is weer werken , dus ik schrijf maar weer deze reactie .
    vindt het super dat we op deze manier een beetje mee mogen reizen met jullie avonturen , goede reis verder ....groetjes Frans en Jolanda