Onze vakantie periode komt er aan.......

5 juni 2023 - Nieuw-Beijerland, Nederland

Familie en vrienden,

Onze vakantie's komen er heel binnen kort aan.

Eerst a.s. zaterdag mijn verjaardag vieren bij John in Oostvoorne. Het wordt een BBQ met heel mooi weer. We doen dit bij John omdat wij de volgende dag zondag 11 juni in Amsterdam aan boord stappen van ons cruise bootje. Waar we 15 dagen aan boord blijven. De cruise brengt ons naar IJsland. We varen om dit mooie eiland heen en doen totaal 5 plaatsen aan. Het worden Seydisfjorddur - Akureyn -   Isafjordur - Grunarfjorour en Reykjavik. Wij hebben 3 excursies aan boord geboekt die ons wat dichter bij mooie plekjes en bezienswaardigheden zal brengen. We brengen ook nog een bezoek aan de Shetland eilanden en in Schotland een dag stop bij Inverness wat bij het meer van Loch Ness. Als alles normaal verloopt zijn we 25 juni terug in IJmuiden.

Ik heb dan een dag om alles te pakken om op 27 juni samen met de zoon op motor vakantie te gaan naar Noorwegen. De ferry is geboekt en betaald. Om 22:00 varen op die dinsdag vanaf Travemunde naar Trelleborg Zweden. De volgende morgen nadat we aan boord hebben geslapen. Rijden we langs Oslo om uiteindelijk naar de Lofoten te geraken. Wat een kleine 2200 km noordelijker ligt. Het is de bedoeling dat we terug de Ferry in Bergen nemen. Die ferry vaart langs Stavanger en naar de Deense plaats Hirthals. Daar vandaan komen we dan op de 17de juli terug rijden naar Oostvoorne / Nieuw-Beijerland.

Dit is zo'n beetje wat wij gaan doen de aankomende periode

Wordt vervolgd??

1. Coby Christiaanse:
    5 juni 2023
    Dat zijn een hoop leuke dingen in het verschiet 👍👍 Tot zaterdag
  2. Nico en Marijke:
    5 juni 2023
    Geniet ervan! Fijne vakantie en goede reis!
  3. Nico en Marijke:
    5 juni 2023
    Gaan we zeker doen. Alleen het weer is in het noorden zeer onvoorspelbaar. Het kan van alles worden?
  4. PWM Snepvangers:
    6 juni 2023
    Beste Leen en Will, je bent wel aan het geniet geloof ik nou geniet er van he en tot snel Gr Ans en Peter
  5. Nico en Marijke:
    6 juni 2023
    We gaan het beste er zeker van maken. Zoals het er nu uit ziet gaat het weer ook de goede kant uit voor die regio. Tropisch gaat her niet worden maar wel zonnig. En dat is wat we nodig hebben.
    Wordt vervolgd.
  6. Miranda Heeck den Boer: