Lofoten 2023

26 juni 2023 - Nieuw-Beijerland, Nederland

Naar de Lofoten Noorwegen 2023

Dit staat er nu op het vakantie programma, met John op de motor naar Noorwegen met als bestemming de Lofoten. Een eindje weg van ons klompen landje vandaan maar zeker het bezien waard. Het zou 2250km worden enkele reis. We zouden hier 6 - 7 dagen over gaan doen.

De weer vooruit zichten waren niet helemaal wat je wilt op de motor maar slecht was het ook. De tasjes / koffers waren gepakt en het is natuurlijk altijd passen - meten en afwegen wat je mee kan nemen. Je moet kritisch zijn met onderbroeken en andere kleding. Je moet zeker een keertje wassen onderweg tijden het douchen want het is niet zou als met een Cruise dat je 2 x 20kg aan bagage kan meenemen. Het is nu dinsdag 15:00 en alles zit in de zij en top koffers. Met een beetje duw werk ging alles dicht. Het zal zeker niet rammelen van alles zit lekker opgesloten. John zou hier morgen 27 juni 2023 om 08:15 zijn. En dan gaat het volgende avontuur gaan beginnen.

1. PWM Snepvangers:
    26 juni 2023
    Hoi Leen doe je wel een beetje voorzichtig he ouwe jongen , fijne reis gewenst en doe jhon de groteren en natuurlijk Will ook. Gr P.s.
  2. Nico en Marijke:
    Bedankt Peter en Ans,
    We gaan zeker voorzichtig doen.
    Vergeet niet, het is al een veiliger als Snepvangers niet in de buurt rond rijdt?????
    We laten wat weten.
    Gr. Van ons
  3. Miranda Heeck den Boer:
    Fijne reis!!!
  4. HanniecDuque:
    26 juni 2023
    Hele goede reis en voorzichtig!!
    Misschien kom je nog in de buurt van Asturias 🤭🤣
  5. Nico en Marijke: