Cruise 2021 - Genua naar Dubai

Ik heb wat foto’s bijgevoegd. We zijn nu aangekomen in Muscat / Oman

1. Marga en Caroline Polm:
    23 november 2021
    Gaan jullie een excursie maken een prachtig land, veel plezier
  2. Leen en John Kerkmans:
    Goedemorgen Dames, ja wij gaan inderdaad weer een excursie maken ergens in de binnenlanden. Wordt een excursie van 8,5 uur inclusief ergens een lunch. We houden jullie op de hoogte via Reislogger. Gr.
  3. HanniecDuque:
    23 november 2021
    Fijn eindelijk weer aan land, heel veel plezier vandaag luitjes. Daar al een stralende zon, hier donker en regen.
    Kij weer uit naar je Verhaal Leen.
    Groetjes Hannie en Alberto
  4. Leen en John Kerkmans:
    23 november 2021
    We zijn net terug van een complete dag in de mooie binnen landen van Oman. Beetje warm 31 graden en nu zonder vaarwind.
  5. Nico en Marijke:
    Leuk weer een nieuwe excursie. Geniet ervan! Sowieso van het heerlijke weer!
  6. Leen en John Kerkmans:
    23 november 2021
    Hallo Marijke en Nico, we zijn net terug. Net op tijd want het schip ging om 19:00 vertrekken. Dus ik heb ook nog niks kunnen tikken. We zitten nu als nood vij het buffet restaurant in de korte broek. Het was weer bloed heet 31 graden
  7. Frans van der have:
    Leuke foto's en veel plezier op de excursie geniet ervan.
  8. Leen en John Kerkmans:
    23 november 2021
    Hebben we gedaan. Interessante trip naar binnelanden van Oman. Beetje warm 32 graden zonder vaar wind?